Skip to Main Content (Press Enter)
השירות של לקסוס

הארכת אחריות לסוללה

אנחנו ממליצים לכם להצטרף לתוכנית הארכת אחריות לסוללה. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם המשך חוויית נסיעה מהנה וחלקה, יעילה וחסכונית, עם שקט נפשי לאורך זמן.

בדיקת תקינות שנתית למערכת ההיברידית או החשמלית ורכישת הארכת אחריות לסוללה, באחד ממרכזי השירות של לקסוס ברחבי הארץ, היא הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם המשך חוויית נסיעה מהנה וחלקה, עם שקט נפשי לאורך זמן. אנשי המקצוע במרכזי השרות יבדקו את המערכת ההיברידית או החשמלית, על מנת להבין את מצב תקינות המערכת ויידעו לתת לכם את השקט הנפשי והביטחון, שנותנים רק המומחים המקצועיים ביותר, יחד עם תשומת הלב הראויה, בטיפול בלקסוס שלכם.

צוות השירות המקצועי והמיומן שלנו יבדוק את המערכת ההיברידית או החשמלית על כל חלקיה, וימסור דו"ח כתוב ובו כל המידע הדרוש כדי להבין את מצב המערכת ותקינותה. נציג השירות שלנו יסביר לך את תוצאות הבדיקה, ואם נדרש טיפול נוסף לטובת השמירה על ביצועי המערכת - נציין בפניך את הנקודות המחייבות תשומת לב, להחלטתך.

זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמערכת ההיברידית או החשמלית ברכבך פועלת כהלכה, להתריע על בעיות אפשריות ולסייע בשמירה על ביצועים מיטביים.

לסוללה ההיברידית ניתנת אחריות יצרן ל-5 שנים או 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). עם תום תקופת האחריות, ועל מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מחוויית נסיעה מהנה ושקטה, אנו ממליצים לכם לרכוש תכנית הארכת האחריות לשנה נוספת או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) ועד ל-10 שנים.

לסוללה ברכב חשמלי ניתנת אחריות יצרן ל-5 שנים או 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). עם תום תקופת האחריות, ועל מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מחוויית נסיעה מהנה ושקטה, אנו ממליצים לכם לרכוש תכנית הארכת האחריות לשנה נוספת או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) ועד ל-10 שנים.

*הסדר הארכת השירות כרוך בתשלום.

לפרטים נוספים, מרכזי שירות לקסוס:
שמשון 9, קריית אריה, פתח תקווה, טלפון: 9966*
האשלג 10, חיפה, טלפון: 04-8400200.
כנפי נשרים 62, ירושלים, טלפון: 02-6762000.
באר שבע, הבונים 26, טלפון: 08-6407000
נתניה, דוד פנקס 26 טלפון: 07-32477240

  • הרכבים הנכללים במסגרת תכנית הארכת השירות למערכת ההיברידית או החשמלית הינם רכבים ביבוא סדיר בלבד, ובתום תקופת האחריות החלה על הרכיבים ההיברידיים או החשמלים, משמע: רכבים בני חמש שנים ומעלה או רכבים שעברו 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

    על מנת להשתתף בתכנית, עליך לתאם הגעה לאחד ממרכזי השירות המורשים של לקסוס ברחבי הארץ, ולבצע בדיקת תקינות ממוחשבת למצבר ההיברידי או החשמלי.
    בסיום שגרת הבדיקות הנדרשת על פי יצרן הרכב, היה והמצבר נמצא תקין, תקבל אישור לתקינותו והרכב, ייכלל במסגרת הארכת השירות.

    העלות השנתית להשתתפות בתכנית השירות משתנה מעת לעת, בהתאם לסוג הטיפול וסוג הרכב. לפרטים נוספים פנה לנציג MY LEXUS ב-9966*

    התכנית כוללת את החלפת המצבר ואת העבודה הכרוכה בכך.

    הבדיקה אורכת כחצי שעה וניתן לבצעה בתיאום מראש בכל אחד ממרכזי השירות של לקסוס.

    כן, האחריות ניתנת לרכב ולא לבעלים. הארכת השירות עוברת יחד עם הרכב ללא כל תלות בבעלים הקודמים.

    כן, הארכת השירות תקפה גם ללקוחות עם רכבים מיד שנייה.