לקסוס NX
חווית בלתי נשכחת
בקרוסאובר היברידי יוקרתי
לקסוס NX, ה-SUV היוקרתי, מעורר התרגשות כבר במבט הראשון. עיצובו הנועז, השבכה הקדמית הייחודית והעמידה הרחבה שלו משתלבים בהרמוניה מושלמת עם פנס אחורי מלוטש וחישוקי 20 אינץ', המעניקים לרכב נוכחות בולטת על הכביש. תא הנהג המפואר מציג חוויה דיגיטלית מתקדמת, הכוללת מסך מגע HD גדול ומחוונים חדשניים המוקפים באומנות עבודת יד של אומני Takumi. הכירו את הדגם ההיברידי בטעינה עצמית NX 350h ואת הדגם פלאג-אין ההיברידי +NX 450h, המציעים שילוב מושלם בין יוקרה, ביצועים וחסכון בדלק. לקסוס NX - סטנדרט חדש בעולם ההנעה החשמלית.
Read timed out
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/il/he?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451
הצג עוד
שאלות ותשובות נפוצות
- כל השאלות
- הזמינו את לקסוס NX
- יחידות הנעה
- הכירו את לקסוס NX
- טכנולוגיה
- רמות גימור
כן. לקסוס NX זמין ב-2 גרסאות הנעה היבירדיות: הנעה היבירידית בטעינה עצמית (NX 350h) והנעה היברידית
נטענת (+NX 450h).
הנעה היברידית, ללא צורך בטעינה
המערכת ההיברידית של לקסוס NX 350h מבטיחה חוויית נהיגה חלקה ויעילה בזכות טכנולוגיות טעינה מתקדמות. בעת האטה, גלישה או עצירה, מנוע הבנזין כבה באופן אוטומטי, ומערכת הבלימה הרגנרטיבית ממירה את האנרגיה הקינטית לאנרגיה חשמלית ואוגרת אותה בסוללת הרכב. במהירויות גבוהות יותר, המערכת מנצלת אובדן אנרגיה ממנוע הבנזין וטוענת את הסוללה באופן אוטומטי תוך כדי הנסיעה. כך המערכת ההיברידית בטעינה עצמית של NX 350h מסוגלת לספק ביצועים חסכוניים נפלאים ללא צורך בטעינת הרכב.
נסיעה חשמלית במהירות נמוכה
בעת האצה ובמהלך נסיעה במהירויות נמוכות, מערכת ההנעה ההיברידית של ה-NX 350h מספקת חוויית נהיגה שקטה וחלקה במיוחד. המנוע החשמלי החזק מניע את הרכב באמצעות אנרגיה חשמלית לחלוטין, ללא פליטת מזהמים.
שקט יוצא דופן
ההנעה ההיברידית בטעינה עצמית של לקסוס מציעה חוויית נהיגה שקטה ונינוחה במיוחד. במהירויות גבוהות, מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר משתלב בעדינות עם ההנעה החשמלית, ומספק ביצועים משופרים ותגובה מהירה. מערכת ניהול אנרגיה מתקדמת מנצלת את עודפי הכוח ממנוע הבנזין לטעינת הסוללה, תוך שמירה על צריכת דלק נמוכה ופליטת מזהמים מזערית. חלוקה אופטימלית זו תורמת ליצירת חוויית נהיגה יוצאת דופן.
תאוצה ליניארית חלקה
לקסוס NX 350h מספק חווית נהיגה דינמית ומהנה. המערכת ההיברידית המתקדמת משלבת באופן מושלם את הכוח ממנוע הבנזין עם ההנעה החשמלית, ויחד הם מספקים זינוק במומנט עוצמתי והאצה ליניארית וחלקה. התגובה המיידית לדוושת הגז מבטיחה חווית נהיגה מרגשת בכל נסיעה.
לקסוס +NX 450h מצויד במערכת הנעה היברידית מתקדמת המשלבת את הטוב של כל העולמות: מנוע בנזין מתקדם, טכנולוגיית הנעה חשמלית ומערכת היברידית בטעינה עצמית. ה'פלוס' בשם של +NX 450h מסמל את סוללת הליתיום-יון העוצמתית ואת טווח הנסיעה המרשים במצב חשמלי טהור. בניגוד לרכבי פלאג-אין היברידיים אחרים, כאשר הסוללה של לקסוס +NX 450h מתרוקנת הוא עובר באופן אוטומטי למצב היבירידי המטעין את הסוללה תוך כדי הנסיעה.
טווח נסיעה חשמלי
לקסוס +NX 450h מציע חוויית נהיגה שימושית להפליא בזכות ארבעת מצבי הנהיגה שלו. במצב EV החשמלי, המוגדר כברירת מחדל, הרכב ממקסם את השימוש בסוללה ומציע טווח נסיעה חשמלי משולב של עד 74 ק""מ וטווח עירוני מקסימלי של 97 ק""מ. בזכות סוללת ליתיום-יון מתקדמת בקיבולת 18.1 kWh, תוכלו להנות מהנעה חשמלית שקטה לחלוטין במהירויות של עד 135 קמ""ש.
האצה מיידית וחלקה
לקסוס +NX 450h משלב ביצועים דינמים עם יעילות אנרגטית. מצב הנהיגה EV/Hybrid מאזן באופן אוטומטי את השימוש בסוללה ומנצל את מלוא היכולת של מערכת ההנעה ההיברידית. במצב זה, לקסוס +NX 450h יספק תאוצה ליניארית חלקה ומיידית ברגע שתלחצו על דוושת הגז. מנוע הבנזין החזק ייכנס לפעולה באופן אינטואיטיבי, ויאפשר האצה ל-100 קמ""ש תוך 6.3 שניות בלבד.
ניסיון של 2.5 מיליון רכבים היברידיים
בנוסף להיותו רכב פלאג-אין היברידי, +NX 450h מצויד גם בדור הרביעי של המערכת ההיברידית בטעינה עצמית של לקסוס. מערכת זו מבטיחה מעבר חלק ואוטומטי למצב היברידי מלא, במידה ואחוז טעינת הסוללה ירד לאחר נסיעה במצב EV חשמלי או במצב EV/Hybrid משולב. כך תוכלו להמשיך ליהנות ממלוא היכולת של המערכת ההיברידית בכל מצב.
טעינה בבית או בדרכים
טענו את הלקסוס +NX 450h שלכם בתחנת הטעינה הביתית או בתחנות טעינה ציבוריות, בכדי למקסם את טווח הנסיעה החשמלי ולשמור על ביצועים אופטימלים. מצב הנהיגה המתקדם Battery Charging מציע טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לכם לטעון את הסוללה תוך כדי הנסיעה.
לקסוס NX 350h זמין ברמות הגימור KYUSHU, KYUSHU P ו-HADORI.
לקסוס NX 450h+ זמין ברמות הגימור KYUSHU, HADORI P ו-F-SPORT P.