Skip to Main Content (Press Enter)
ממשיכים לפרוץ דרכים חדשות

החזון החשמלי של לקסוס

דור חדש של מכוניות יוקרה חשמליות

לאחר כ-15 שנה, בהן לקסוס הייתה החלוצה בכל הנוגע לייצור רכבים בעלי הנעה היברידית, הדור הבא של הרכבים כבר כאן וזה מרגיש נפלא.
מחלקת המחקר והפיתוח מבית לקסוס, שיכללה את המנועים שלה והצליחה להגיע לשיאים עם רכבים חשמליים מרגשים, יעילים, ועמידים יותר בעלי מערכות הנעה שקטות במיוחד המספקות חוויות נהיגה דינמיות. הטכנולוגיה החשמלית של מותג לקסוס היא מהמובילות בעולם והופכת הכל לבטוח, חלק ומפנק, תוך שמירה על איכות הסביבה.

לקסוס חשמלית או היברידית?

אנו גאים להציע לכם מגוון אפשרויות בחירה לעתיד חשמלי יותר.
תוכלו לבחור במכונית חשמלית לחלוטין, באיזון של מכונית פלאג-אין היברידית
או בנוחות של מכונית היברידית בטעינה עצמית:

רכבים חשמליים

מאות קילומטרים של נסיעה חלקה ומהנה, ללא דלק או עשן, עד להפסקה קצרה לטעינה.

רכבים היברידיים

לקסוס היצרן עם ניסיון הפיתוח הרחב ביותר בתחום ההנעות ההיברידיות. Self-charging hybrid היא תפיסת עולם המצמצמת זיהום וחוסכת בצריכת דלק. 

רכבי פלאג-אין הייבריד

שילוב אידיאלי בין נסיעה חשמלית נקייה מזיהום וטווח בלתי מוגבל מתי שצריך

החזון של לקסוס - תשובות לשאלות נפוצות

ההבדל המרכזי בין רכב חשמלי לרכב היברידי הוא באופן הפעילות של מערכת ההנעה. ברכב חשמלי, מערכת ההנעה נעזרת במנוע חשמלי המקבל אנרגיה חשמלית בלבד המסופקת ע"י סוללה גדולה הנמצאת ברכב. בהתאם לכך, רכב חשמלי דורש טעינה בעמדות ציבוריות או ביתיות. לעומת זאת, מערכת ההנעה של רכב היברידי משלבת באופן בלתי מורגש בין מנוע בנזין למנוע חשמלי עם סוללה קטנה. כך הרכבים ההיברידים מציעים צריכת דלק יעילה יותר ללא צורך בטעינה חיצונית, כאשר הסוללה שלהם נטענת בזמן הנהיגה.

לקסוס מציעה דגמים עם סוג הנעה נוסף – הנעה פלאג-אין היברידית, המשלבת את היתרונות של 2 סוגי ההנעה. המנוע החשמלי בדגמים אלו מציע סוללה גדולה יחסית, וכך מאפשר נסיעה על אנרגיה חשמלית בלבד (בהתאם לתנאי הנסיעה). בשעת הצורך, או במידה ונגמרת האנרגיה החשמלית בסוללה, נכנס מנוע הבנזין לפעולה והופך את דגם הפלאג-אין של לקסוס לרכב היברידי רגיל וחסכוני.

עלות הטענת רכב חשמלי יוקרתי משתנה בהתאם לגורמים רבים: קיבולת הסוללה, סוג עמדת הטעינה ותעריפי החשמל. לחצו למחשבון הטעינה של לקסוס RZ.

*One Motion Grip design not final. Introduction foreseen as from 2025.