יחידת בקרת הספק (PCU) יעילה יותר
יחידת בקרת ההספק החדשה של ה-UX250h, שהינה קטנה וקלה יותר מזו של ה- RX400h, מורכבת ישירת על הצירייה, וכך יוצרת קומפקטיות וצמצום משקל של כל המערכת ההיברידית ומספקת יותר מקום בתוך תא המנוע. בנוסף, כרטיס הספק חדש וקטן יותר כולל קירור דו-צדדי יעיל, ואופטימיזציה של מסנן היציאה (output filter) המפחית את רמות הרעש.
מצב של אפס פליטות, ביותר מ-50% מהזמן
ה-UX250h שנוסע בעיקר באזורים עירוניים עמוסים, מנצל אף יותר את יתרונות הטכנולוגיה ההיברידית בטעינה עצמית. בבדיקות שנעשו לאחרונה בבלגיה עולה, כי ב-57% מהזמן, ה-UX250h נוסע עם מנוע בנזין כבוי, כאשר קרוב ל-45% מכוח ההנעה של הרכב נובע מהמנוע החשמלי ו-34% מההספק המיועד להנעת הגלגלים נוצר על ידי פעולת בלימה או האטה.
מערכת E-Four קומפקטית להנעה של כל הגלגלים
לנוכח המגמה והביקוש לקרוסאובר עירוני עם יכולות שטח מוגבלות, ה-UX250h מגיע עם הנעה של כל הגלגלים כולל מנוע חשמלי אחורי קטן וקומפקטי הרבה יותר מהמנוע החשמלי האחורי הגדול יחסית, של ה-RX400h בהספק של 50 קילווט. מערכת ההנעה E-FOUR של כל הגלגלים של ה-UX250h עושה שימוש בגנרטור מנוע ייעודי ונפרד, עם מומנט גבוה המשולב בדיפרנציאל האחורי. חלוקת הכוח בין הסרן הקדמי והסרן האחורי ממוטבת אוטומטית בין 100:0 ל-20:80 על ידי מערכת בקרת יציבות הרכב (VSC) בזמן האצה, פניות, או נהיגה בכבישים חלקים.