תודה על פנייתך, נציגנו יחזרו אליך בהקדם​
  • כותרת
    סרטון שמתאר את הסיפור של לקסוס
עצור סלידר

הסיפור של לקסוס

בשנת 1983, זימן איג'י טויודה, מנכ"ל טויוטה מוטורס העולמית דאז, את מנהלי החברה לפגישה חשאית, והציג בפניהם את השאלה: "האם ביכולתנו לייצר את רכב היוקרה הטוב ביותר בעולם?".

שאלה זו היוותה את יריית הפתיחה לתהליך פיתוח בן שש שנים אשר נשמר תחת מעטה סודיות מוחלט. הפרויקט הסודי זכה לשם F1, כאשר האות F מייצגת את המילה "Flagship" ("ספינת דגל"), והספרה 1 שאיפת המותג Lexus להוביל את תחום רכבי היוקרה בעולם. התוצאה של המהלך הייתה הולדתו של המותג, שהחזון שלו "The Pursuit of Perfection" ("המרדף אחרי השלמות") הוגשם עם הצגת הדגם הראשון, LS 400, בשנת 1989. הרכב זכה לביקורות נלהבות, ותוך זמן קצר הפך לקסוס למותג רכבי היוקרה מס' 1 בארצות הברית, הן בסקרי דעת קהל והן בסקרי אמינות, כשהוא עוקף מותגי רכב חזקים ובעלי שם. ב- 2006 הגיע המותג לקסוס לישראל, והביא לשוק הישראלי מוצר מעולה ושירות יוצא דופן. רכבי לקסוס מתאפיינים בחדשנות טכנולוגית, עיצוב, נוחות, אמינות ושמירה על ערך. השירות הוא חלק בלתי נפרד מן המוצר, מרכיב חשוב בפילוסופיית החברה וב-DNA שלה המוגדר כערך בפני עצמו, להבדיל מאמצעי להגשמת מטרה. מאז ועד היום ממשיך המותג להתפתח ולהתחזק בזכות המחויבות הבלתי מתפשרת של לקסוס ליצירת רכב מעולה, מתן שירות יוצא דופן ונאמנות לערכי היסוד של החברה.