1. Discover Lexus
  2. Tokyo motorshow 2019
Lexus News

לקסוס - תערוכת טוקיו 2019

לקסוס מציגה את חזונה למכונית חשמלית עתידית וחושפת בהופעת בכורה עולמית את מכונית הקונספט Electrified LF-30

טוקיו, יפן (23 באוקטובר 2019)

במסגרת מאמציה המתמידים להעניק חוויות חדשניות ומדהימות, לקסוס חשפה היום, בתערוכת הרכב של טוקיו, את חזון ה "Lexus Electrified" לדור הבא של המכוניות החשמליות, כאשר גולת הכותרת הינה הופעת בכורה עולמית של דגם הקונספט Electrified LF-30.

מאז השקת ה-RX 400h בשנת 2005, לקסוס הייתה חלוצה עולמית בטכנולוגיות חשמליות, כגון תמסורת הפחתה דו-שלבית ומערכת היברידית רב-שלבית, המעניקות ביצועים מצוינים ותחושת נהיגה ישירה המאפיינים את המכוניות ההיברידיות של לקסוס. חזון “Lexus Electrified” שנחשף היום מבטא קפיצת מדרגה משמעותית בביצועים, בתמרון, בשליטה ובהנאת הנהיגה.

לקסוס מתכננת לחשוף את המכונית החשמלית מונעת סוללה (BEV) הראשונה שלה בנובמבר 2019 ולהרחיב את המענה שלה לצרכי אזורים שונים בעולם, לרבות פיתוח מכוניות חשמליות היברידיות (HEV), היברידיות פלאג אין (PHEV) ומכוניות חשמליות המונעות על ידי תא דלק (FCEV). לאחר מכן, לקסוס מתכננת להרחיב את היצע הדגמים החשמליים שלה ולהשיק את המכונית ההיברידית פלאג אין הראשונה שלה ופלטפורמה ייעודית חדשה למכונית חשמלית מונעת סוללה בתחילת העשור הבא.

עד שנת 2025 בכוונת לקסוס להרחיב את היצע ההנעות בכל הדגמים למערכות הנעה חשמליות ולמערכות הנעה פלאג אין היבריד, זאת בנוסף למערכות ההיברידיות המתקדמות הקיימות כיום. באופן זה יוכלו הלקוחות לבחור את ההנעה המתאימה ביותר עבורם, בהתאם לצרכיהם, זאת לאור היעד של לקסוס לצמצם את השימוש במנועי בעירה פנימית קונבנציונלית למינימום.

במושבים האחוריים נעשה שימוש בטכנולוגיית שרירים מלאכותיים המתאימה את צורת המושב לנוסע, והם תומכים במספר מצבים ופונקציות כגון הטייה, רגיעה וערנות. מערכת שמע מבית היוצר שלMark Levinson® יוצרת סביבת האזנה מהדור הבא, שבה בקר רמקול קובע את החללים האקוסטיים האידאליים להאזנה למוזיקה עבור הנהג וכל נוסע. כמו כן, הרמקולים מובנים בתוך משענות הראש ומעניקים לא רק סביבת שמע אופטימלית, אלא גם אופציה של ביטול רעשים התורמת לשקט מוגבר.