1. Discover Lexus
  2. Lexus creates
Lexus Creates

LEXUS לקסוס יוצרת: אוריגמי יפני

לקסוס משתפת פעולה עם אומנית האוריגמי הבריטית, קוקו סאטו, במסגרת סדרת שיתופי פעולה עם אמנים שונים במטרה לייצר סדרת תכנים בהם גם אתם יכולים לקחת חלק.

LEXUS CREATES: אוריגמי

 

לקסוס יצאה במיזם חברתי גלובלי המעודד את השתתפות הצופים, ובמסגרתו משתפת פעולה עם אומנית האוריגמי מבריטניה, קוקו סאטו, במיצג הראשון שלה.

מיזם Lexus Creates כולל סדרת תכנים חדשה מבית המותג. התוכנית מעודדת את המשתתפים לעסוק בפעילויות המשלבות בין הנאה ללמידה, בנושאים המאפיינים את מומחיות העיצוב והאומנות האיכותית של המותג לקסוס. למיזם תורמים שותפים שונים, אשר באמצעות כשרונותיהם הייחודיים מעוררים השראה בקרב המשתתפים ומעלים את קרנה של האומנות שבה הם עוסקים.

"לקסוס מחפשת לעיתים קרובות דרכים ייחודיות להתחבר לקהל שלה, מחוץ לעולם הרכב. ערכים כגון הצבת האדם במרכז ומחויבות לאומנות המאפיינים את המותג הם בסיס טבעי שבאמצעותו ניתן להגיע לקהל היעד שלנו ולעודד את מעורבותו בנושאים המעניינים אותו. סדרת Lexus Creates היא דוגמה מושלמת", אומר בריאן בוליין, המנהל הכללי של Lexus International.

המיצג הראשון בסדרה הוא פרי שיתוף פעולה עם אומנית האוריגמי מבריטניה, קוקו סאטו, והוא נועד להפיח חיים באומנות האוריגמי, הדייקנות והיצירתיות שלה. סדרת Lexus Creates חושפת את הצופים למיומנות האורגימי ומציעה סרטוני הדרכה של קוקו סאטו כיצד ליצור חתול, עלה ופרפר מורכב יותר. קוקו סאטו נודעת בזכות כישרונה לתרגם אסתטיקה יפנית מסורתית לאומנות בעלת סגנון מודרני ייחודי. עבודותיה ומיצגי האוריגמי הציבוריים שלה עושים שימוש בנייר, בד, מזון או אלקטרוניקה פשוטה.

קוקו נולדה בטוקיו וסיימה לימודי תואר ראשון באומנויות יפות בסנטרל סנט מרטינס שבלונדון. עבודתה שואבת השראה מחיי היומיום, המוצא היפני שלה ורצונה הכן לפרוץ גבולות ולטפח הבנה בין תרבויות שונות.

עבודתה של סאטו מרמזת על עולם המתנהל בקצב מהיר ונתון ללחצים רבים. היא בוחנת את הקשר בין אינטראקציה אנושית, טכנולוגיה, מרחב וטבע ומונעת על ידי האמונה בכוחם של אנשים החוברים יחד כדי ליצור אמירה, תנועה, או לחולל שינוי חיובי. סאטו משתפת את האומנות והמיומנויות שלה במדיה החברתית ובסרטוני הדרכה ושואפת לעודד יצירה וחשיבה עם הידיים.

לקסוס שותפה להשקפתה של קאטו, וגם היא שואפת לחזק את ערך היצירתיות, היופי המועבר באמצעות צורות נייר פשוטות ונצחיות אלו ולהעלות על נס את השפעותיהן של מיומנויות המתמקדות באדם ומבטאות רגש הניכרות בעבודתה של קוקו סאטו.